Gabi Dao
R. 1991, Vancouver, Kanada. Živi in dela v Maastrichtu na Nizozemskem.

Delo Gabi Dao z naslovom Sladka kri v stoječih vodah obsega eksperimentalni znanstvenofantastični film, ki predstavlja družino Angelov, humanoidnih kiborgov, ki naseljujejo planet, ki je nadomestil Zemljo. Družino sestavljajo dvojčka in starejši angel, ki zanju predstavlja materinsko figuro. Dvojčica je noseča in je tik pred tem, da rodi otroka, ki je polčlovek in polkomar, dokler ne pride na svet, pa je za druge neviden. V sanjskem vzdušju, ki ga ustvarja film, je vse to sicer mogoče, vendar položaj nekonvencionalne družine, ki jo spoznamo, zanje kljub vsemu ni samoumeven.
Njihovi pogovori nam razkrijejo, da se trudijo živeti kar se da dobro in se prilagoditi novemu svetu, pri tem pa ne pozabljajo na Zemljo in ljudi, ki so jih pustili za seboj. Njihova zaskrbljenost zaradi človeškega trpljenja, ki se na Zemlji še kar nadaljuje, kaže, da se je tam v preteklosti dogodilo nekaj strašnega. Medtem se Dojenček, ki predstavlja njihovo prihodnost, kot duh prikazuje svoji materi in jo preganja. V središču tega vsesplošnega strašenja je vprašanje, kaj je dom. Kako ustvariti družino, tudi če se nam zdi to nemogoče? Denimo v distopičnih okoliščinah ali kadar družinski člani ne ustrezajo tradicionalnim spolnim vlogam.
Da bi razširila_ razumevanje nenormativnih načinov ustvarjanja sorodstvenih vezi med ljudmi in več-kot-ljudmi, je umetnica_ ustvarila_ fiktivno pripoved. Ta temelji na znanstveni fantastiki in življenjskem ciklu komarja, živali, ki je obenem nerazumljena in osovražena. Umetniška praksa Gabi Dao predstavlja neprekinjen proces ponovnega začaranja sveta in remediacijo pomena, časa, dela in ekologije na ruševinah kolonializma in kapitalizma. V središču njenega_ dela je sposobnost zamišljanja svetov, ki obstajajo na drugačen način, kot ga poznamo, in jih usmerjajo tokovi protikolonialnih, kvir in feminističnih idej, praks in življenj.
Projekt je v okviru 36. grafičnega bienala Ljubljana nastal v koprodukciji The Vega Foundation in TBA21 Thyssen-Bornemisza Art Contemporary, finančno pa ga je podprl The Mondriaan Fund. Dodatno produkcijsko podporo je zagotovil Publiek Park.